Els nostres encàrrecs necessiten que generem productes diferents, amb eines diferents, amb procediments diferents. Dibuix, disseny, fotografia, gravat, escultura, animació...les costures sovint desapareixen, perquè el nostre objectiu és confondre´ns amb la realitat professional d´oficis i atrezzo que estan lligats a la nostra àrea de coneixement. Creativitat (idea) i ofici (tècnica).
El nostre portal, on es recull tot el que hem fet i fem:
Mapa conceptual/treball anual:
Els nostres projectes:
Programació per: Unitats, previsió de temes i tasques:
------------------------------------------------------
Criteris d´avaluació : (explicats a inici de curs i comentats de manera repetida cada trimestre per evitar dubtes o confusions)
Per assolir el curs el primer criteri d´avaluació, essencial, és presentar les tasques.
Presentar-les amb adequació a les instruccions donades també és bàsic.
Les tasques avaluables són un procés continu d'aprenentatge i rebran resposta a cadascuna de les feines lliurades. Sempre seran susceptibles de ser millorades i rebran nova qualificació.
No es farà cap examen convencional durant el curs, ja que les tasques avaluables substitueixen fer-ne cap. Es valora el treball diari i continuat (tot el curs), per damunt d'un exercici puntual (examen).
Els trimestres i les notes trimestrals són orientatius, un petit retrat de la situació d'aprenentatge de l'alumat en aquell moment.
Cal lliurar tasques de tots els apartats de la programació per superar la matèria anual.
Les tasques seran lliurades per correu i/o de manera presencial, depenent de cada tipus de feina.
Cal seguir les instruccions pautades diàriament a l'aula, apuntades a la pissarra i comentades a tot el grup/classe.
Es tindrà molt en compte el treball diari a l'aula (compromís), dur el material, així com l'adequació conductual (referit a material i persones).
També l'assistència és evidentment obligatòria. La presencialitat en lliurar les tasques també és un factor bàsic per avaluar positivament la matèria.
en pdf:
------------------------------------------------
Esborrany administratiu del cou curriculum:https://documents.espai.educacio.gencat.cat/documents_publics/Centres/20220119-Annex3MateriesSecundariaObligatoria.pdf
https://documents.espai.educacio.gencat.cat/documents_publics/Centres/20220119-Annex4AprenentatgeSituacions.pdf
Declaració de principis?
Declaració de principis?
--------------------------------------------------------------------------------
Quan posem un gram de competició en una activitat, encara que sigui un polsim, canvia el gust del plat sencer? De sobte, del que es tracta és de vèncer, de guanyar?
Creiem condimentar, però el condiment se´ns menja el plat?
---------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------
Narrativa, crear un món narratiu pautat:
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada